Хамали Оникс предлага качествени хамалски услуги в София на достъпни цени.Преместване на дома и офиса от опитни хамали без почивен ден.

Съвети при преместване на магазина

25 Май 2018г.
Съвети при преместване на магазина

По-добра локация – повече клиенти

Казват, че всяко начало е трудно. Да, съвсем правилно. Ако търговията и продажбите са в кръвта ви, искате да развивате (продължите вече съществуващ) семеен бизнес или вече е дошло време за промяна, със сигурност имате нужда от нова локация.

Много хора предпочитат да пазаруват от големите хипермаркети, в които има много неща на едно място. Но има и много, които харесват кварталните магазинчета с тяхната свежа стока, любезни продавачи и лично отношение към всеки въпрос и проблем. В случай че сте собственик на такъв бизнес и искате да разширите своята дейност, но се притеснявате от промените, имаме някои съвети, поне що се отнася до преместването на цялото оборудване.

Да, освен намиране на подходящо помещение на по-добро място, договори за наем или покупка, ремонтни дейности и т.н. „дреболии“, същинското прехвърляне на магазина е истинско предизвикателство. Организиране на опаковането на вещите в зависимост от техния тип – дрехи, хранителни стоки, сувенири, стоки за дома и т.н., демонтаж на оборудване – електротехника, гардероби, мебели, хладилни витрини, натоварване, транспорт, разтоварване, монтаж, подреждане, почистване…. Списъкът е просто безкраен.

Ние от Хамали Оникс ви съветваме – не се плашете, не сте сами! Ние сме тук, за да улесним тази желана промяна. Какво предлагаме?

·         Оглед на място – така ще ви дадем точна цена и ще ви запознаем с процеса на преместването. Освен това, ще получим точна представа за нужните опаковки и транспортно средство.

·         Опаковане – ако нямате познания или време да се заемете с това, ние ще го направим вместо вас. Разбира се, вие имате пълния контрол да ни кажете кое къде искате да се сложи, ние просто ще го опаковаме.

·         Демонтаж – това е може би една от най-сложните дейности. Разглобяването на стелажи, рафтове, шкафове е трудоемко дори на запознатите с процеса и силните физически. Ние можем да се заемем и с това – ще опаковаме и подредим всеки детайл, така че след това безпроблемно да можем да ги сглобим.

·         Транспорт – правилното подреждане, укрепване и превозване до новия обект, без значение дали се намира в рамките на същото населено място, се извършва професионално, внимателно и дискретно.

·         Почистване – това е толкова досадно, но наистина необходимо. Нужно е както за напускания обект, така и за новия – преди нанасяне и след него.

·         Разтоварване и подреждане – финалните щрихи от преместването са сваляне на целия багаж и оборудване, слагането по места, сглобяване, подреждане и т.н. Ние можем и това.

Освен за планирани дълго време премествания, ние предлагаме и спешни услуги – наемът изтича, спор с наемодател, проблемно местоположение, гъвкавите решения са наша специалност. Можем да транспортираме стоката и оборудването където пожелаете.

Сподели

Коментари

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg