Хамали Оникс предлага качествени хамалски услуги в София на достъпни цени.Преместване на дома и офиса от опитни хамали без почивен ден.

Полезни съвети при избор на фирма за хамалски услуги!

19 Ноември 2013г.
Здравейте,бихме искали да ви дадем няколко полезни съвета при избор на фирма за хамалски услуги,и как най добре бихте могли да постъпите в случай,че имате нужда от преместване на вашия дом или офис.

–Поискайте да ви бъде направен оглед!

В случай,че имате голям брой вещи за пренасяне и превозване е желателно да се направи оглед който би трябвало да е безплатен,поне такава е практиката на повечето фирми в бранша!Огледът на вашето имущество в общи линии е процес при който вие бивате посетен от човек на фирмата в уговорен час с цел да ви бъде изготвена оферта с крайна цена.Това разбира се не ви задължава да ползвате техните услуги,ако цената не ви удовлетворява! 

–Как се формират цените за хамалски услуги и преместване?

Съществуват два начина за ценообразуване в преместването.

–Заплащане за хамалски услуги и транспорт на час.
–Заплащане на крайна цена.

Някои фирми предлагат само едната услуга, а други фирми предлагат и двете услуги!
Сигурно вече се чудите коя от двете да изберете? Ние от "Хамали-Оникс" предлагаме и двата варианта.
И единия и другия начин на заплащане си има както своите преимущества,така и своите недостатъци.Най добре е вие да си прецените кой от двата варианта ще ви бъде най изгоден.

Ако изберете да плащате на час,обикновено средната ставка в София е следната:
–Хамали - 12лв./час на човек и минимално време за ангажимент - 2 часа
–Транспорт - 25лв./час и минимално време за наемане - 2 часа

Ако изберете варианта да платите крайна цена за извършени хамалски услуги и превоз,цената за това удоволствие обикновено се формира на база следните няколко фактора:

–Разстоянието между двата адреса!
–Броя и обема на вещите!
–Има ли по-тежки предмети и колко са те!
–На кой етаж сте! (от двете страни)!
–Има ли асансьор (и на двата адреса)!
–В каква близост до входа може да паркира товарния автомобил!(колко метра е отстоянието)
–Желаете ли разглобяване,сглобяване и опаковане на мебелите!
Това са все неща определящи цената на тази услуга,която уверявам ви въобще не лесна задача за изпълнение!

Кога не е нужно да се прави оглед?

Обикновено оглед се прави при наличие на по-голямо количество вещи.В случай,че имате по-малко на брой предмети и нямате нужда от опаковане,не е необходимо да се прави оглед и цената може да се договори по телефона.
НО,не забравяйте да споменете всички предмети и подробности около преместването,постарайте се да не пропуснете някои вещи при договарянето, или ако го направите се свържете отново с фирмата за да уточните нещата.

Надяваме се че информацията която ви предоставихме ви беше от полза.Благодарим ви за вниманието.  
Сподели

Коментари

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg