Хамали Оникс предлага качествени хамалски услуги в София на достъпни цени.Преместване на дома и офиса от опитни хамали без почивен ден.

Няколко полезни съвета при преместване на дома и офиса.

17 Февруари 2014г.
Няколко полезни съвета при преместване на дома и офиса.

Всеки един от нас понякога има нужда от преместване и превозване на своите лични вещи от едно място на друго.Това е една доста често срещана и изнервящ момент от живота,особено в големия град.Ситуация изискваща време,разходи и не е по джоба на всеки.Някои хора ползват услугите на фирми за хамалски услуги,а други просто предпочитат да си свършат работата сами.Но,общото и в двата случая е,че имаме нужда от подходящ за целта транспорт,освен ако не възнамеряваме да носим всичко на гръб. 

–Не се хвърляйте на първата ви дадена оферта.

Както във всяка една ниша на пазара,така и в тази има фирми,които взимат по-скъпо и такива които взимат по-евтино.Но има и вариант при който евтиното ви излиза скъпо!Може да попаднете в ситуация при,която вашето обзавеждане или оборудване да бъде повредено или надраскано при пренасянето или превозването.Или да ви вземат по скъпо от предварително договорената цена.Освен ако не е направен оглед,а вие сте заявили по-малко неща от нужните за пренасяне.Ето защо,не винаги е лесно да намерим баланса и да изберем между качеството или цената на тази услуга.За това разгледайте внимателно поне няколко уеб сайта на фирми извършващи подобни услуги.Разгледайте и какво точно ви предлагат за тази цена,и изберете най-подходящата за вас оферта.Желателно е предварително да се направи оглед от страна на фирмата,който би трябвало да е безплатен.Ако не бъде направен такъв и сделката се осъществи по телефона,то поне гледайте да опишете всички подробности във връзка с преместването.А именно.

От къде до къде  ще бъде преместването?,На кой етаж сте и има ли асансьор(и на двете места)?Колко и какви неща имате за пренасяне?Има ли достъп за товарния автомобил близо до входа или сградата?.Кой ще се погрижи за опаковането и колко ще струва?Колко хамали ще бъдат ангажирани и приблизително за колко време ще бъде извършено цялото преместване?И най-важното.Каква ще е крайната цена?

–Опитайте се да организирате и договорите вашето преместване поне 2 дни предварително.

–Ако сте решили да опаковате вещите сами ползвайте по дебели и здрави кашони и чували.Подредете чупливите вещи в няколко кашона и ги надпишете,за да се обърне специално внимание от хамалите.Дрехите може да поставите в чували,но гледайте да са по-здрави,така ще избегнете евентуално скъсване на чувалите по време на пренасянето.Залепете всички възможни чекмеджета,врати и вратички с тиксо.Демонтирайте стъклените витрини и рафтовете и ги опаковайте.Подсигурете свободно място пред входа за товарния автомобил,защото в противен случай цената за преместването ще се оскъпи. 

Това са все фактори определящи цената на тази услуга,която уверяваме Ви въобще не е лесна.Ако следвате тези съвети със сигурност ще си спестите излишни главоболия и пари.  
Сподели

Коментари

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg